BESTELLEN & ONTVANGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je een product uit onze webshop bestelt wordt dit de volgende werkdag verzonden. Reken er dus op dat je na 2 of 3 werkdagen je bestelling in huis hebt.


Ik heb gekozen voor afhalen, waar en wanneer kan ik de bestelling afhalen?

Wanneer je ervoor hebt gekozen om het pakket af te halen nemen wij contact met je op om een dag en tijd af te spreken. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met ons via 06-55132892. De bestelling kan opgehaald worden op het adres: Binnenstraat 23, 6674 BX Herveld.


Mijn pakket is gebroken/beschadigd gearriveerd en nu?

Graag willen we je verzoeken een email te sturen naar info@geweldigbier.nl o.v.v. je ordernummer en de melding “beschadigd” of neem contact op per telefoon met 06-55132892. Indien mogelijk ontvangen wij graag een afbeelding. Wij nemen de vraag binnen 2 werkdagen in behandeling en komen zo spoedig mogelijk bij je terug!


Ik heb geen orderbevestiging gehad. Is mijn bestelling goed aangekomen?

Na het afronden van je bestelling wordt er vanuit de webshop een orderbevestiging gestuurd aan het door jou opgegeven e-mailadres. Wanneer je deze niet ontvangen hebt, is het mogelijk dat deze in de SPAM is beland.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Wil je de bestelling nog wijzigen? Dan willen wij je vragen om een mail te sturen naar info@geweldigbier.nl o.v.v. je ordernummer en de gewenste aanpassing of neem contact op per telefoon met 06-55132892. Wij nemen alle verzoeken zo spoedig mogelijk in behandeling. Het kan voorkomen dat de bestelling al gereed is gemaakt voor verzending, dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.


Hoe bestel ik iets?

Voeg een product toe aan je winkelwagen door op de button ‘plaats in winkelwagen’ te klikken. Nadat de juiste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst klik je op ‘bestellen’. Vul hierna je gegevens in voor een goede afhandeling.

Op het beeldscherm verschijnt het controle scherm. Controleer het afleveradres, controleer je bestelling en vink het vakje voor de algemene voorwaarden aan. Je dient akkoord te gaan met deze verkoopvoorwaarden. Betaal je order via iDeal. Jouw bestelling wordt de volgende werkdag verzonden nadat je de betaling hebt afgerond.


Versturen jullie ook naar het buitenland.

We bezorgen we alleen binnen Nederland. Dit heeft o.a. te maken met verzendmethodes en de regelgeving voor alcohol die per land verschilt.


Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Na bezorging heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te bekijken. Ben je niet helemaal tevreden? Dan kan je het artikel in de originele staat en verpakking retourneren of ruilen. Graag willen we je verzoeken een mail te sturen naar info@geweldigbier.nl o.v.v van je ordernummer en welk artikel je wilt ruilen of retourneren of neem contact op per telefoon met 06-55132892. Je ontvangt van ons dan het retournummer en retouradres voor de zending. Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen crediteren wij het aankoopbedrag van je retourzending binnen 10 werkdagen op je rekening.


Hoe kan ik betalen?

Een betaling aan de Geweldig Bier kan door middel van iDeal. Met iDeal betaal je online via je persoonlijke bankrekening. Je kunt voor deze optie kiezen als je een rekening hebt bij ABN Amro Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank of Triodos Bank en beschikt over de mogelijkheid om online betaalopdrachten uit te voeren. Je betaling wordt direct uitgevoerd.


Waar vind ik mijn factuur?

Deze wordt standaard verzonden met de bevestigingsmail.